Busy Bessy Creatief

Totaal aantal pageviews

woensdag 2 maart 2011

Granny squares project

100_6860Wat doe je met al die grannies? Ik moet ze gewoon allemaal uitproberen... Al langer had ik het idee om er een tas van te maken, maar toen ik op het blog van Cozy Things terecht kwam, zag ik deze tas met houten handvatten...
Ik ben nu nog druk bezig met het haken van de vierkantjes, er zijn er 19 nodig. De stof voor de binnenkant heb ik ook al opgezocht.
Verder ben ik ook van plan om t.z.t. de beschrijving voor de tas te maken. En regelmatig komt er een uitgeschreven en/of aangepast patroon met foto van een granny op mijn blog, zodat de enthousiastelingen hun gang kunnen gaan!

En dan is hier de foto van een aantal gemaakte grannies voor mijn tas... De kleurencombinatie is wat gewaagd, maar doet me aan rode kool en krootjes denken... Ik vind het mooie kleuren....

2 opmerkingen:

  1. Ja, je kunt zeker druk zijn met van alles en nog wat... Ik had het geluk deze week vakantie te hebben, maar volgende week kan ik ook niet zoveel tijd maken voor mijn hobbies... Dit was echt een luxe weekje, ook wb mijn blog!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...