Busy Bessy Creatief

Totaal aantal pageviews

donderdag 10 maart 2011

Creatief dagboek

Al een paar jaar houd ik een creatief dagboek bij. Zo heb ik een jaar lang elke dag een bladzijde gemaakt in een oud boek uit de kringloopwinkel. Mijn enige verplichting was om uit te gaan van één woord dat op die bladzijde stond. Al het andere was vrij. Dat was erg leuk om te doen, maar het boek kan nu absoluut niet meer dicht omdat het stijf staat van de verf en de decoratie...

Vorig jaar besloot ik het anders te doen. Elke dag nam ik één kant van een half A-4 tje voor mijn rekening en dit jaar stond het weer centraal. Elke dag een weerbericht dus. Daarnaast was alles mogelijk. Ik ben heel laagdrempelig bezig geweest. Wat ik leuk vond of wat ik tegen kwam gebruikte ik. Nu ik terug kijk, zie ik wat mij bezig hield in bepaalde perioden. Per maand bond ik de bladzijden in door er een katern van te maken; een reepje stof aan de zijkant dubbelvouwen en onder de naaimachine. Iedere maand naaide ik het volgende katern met de hand aan de vorige. Pasgeleden heb ik de buitenkant gemaakt en nu is het een lijvig boekwerk geworden!

En hier wilde onze Boofy ook graag op de foto, dus ging ze er maar even voor liggen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...